Online sturen op basis van data
Een website is nooit af, tijden veranderen, technieken veranderen maar ook de bezoeker en hun gedrag verandert. Het is dus van belang dat er regelmatig aan de knoppen gedraaid wordt en de nodige updates uitgevoerd worden om zo relevant mogelijk te blijven. Om te kijken wat er nog verbeterd kan worden stuur je natuurlijk op basis van data en analyses.
Meer halen uit bezoekers
Analyseer wat je bezoekers doen, waar het mis loopt en wat je dus kan verbeteren.
Aanpassingen op basis van data
Zie wat er gebeurd op je website, wat werkt en wat scoort en waar kan je dat herhalen?
Voorzien in behoeftes van bezoekers
Op basis van analyses weet je precies wat de bezoeker hoopt te vinden, dus ook wat je hem kan bieden.
Diverse analyses
Voor het optimaliseren van je website is naast de standaard aanpassingen ook data benodigd. Deze data is via diverse analyses als bijvoorbeeld een hotjar-systeem te verkrijgen. Op deze manier is precies te achterhalen waar een bezoeker van de website afhaakt of juist door klikt. Welke elementen veel gebruikt worden of juist vragen oproepen. Hiermee kan jij aan de slag om de wijzigingen zo door te voeren dat de bezoeker precies in zijn wensen voorzien wordt en precies weet welke route hij moet bewandelen. Tevens kan je analyseren met een zo gehete A-/ B-test welke aantoont welke versie van jouw pagina succesvoller is en welke dus het meeste rendeert.